Αναζήτηση σε αυτό το ιστολόγιο

Γλώσσα

Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Εκδρομή στον Άγιο Νικόλαο με τα παιδια των κατηχητικών συνάξεων της Κοιλάδας


 Συγκεντρωθήκαμε στο προαύλιο του ναού της Ευαγγελίστριας.....................

δειτε παρακάτω φωτογραφίες......


Εκδρομή στην Ιερά Μονή Αγίου Δημητρίου Καρακαλά



Η ενορία της Κοιλάδας πραγματοποίησε μονοήμερη εκδρομή στην Ιερά Μονή Αγίου Δημητρίου Καρακαλά  με την συμμετοχή όσον παρακολουθήσαν την μελέτη Αγίας Γραφής για το έτος 2010 -2011

δείτε φωτογραφίες παρακάτω......



Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Πάσχα στην Κοιλάδα


Μεγα Σάββατο στην Κοιλάδα. Ανάσταση 2011


Περισσότερες φωτογραφίες παρακάτω........

Μεγάλη Παρασκευή στην Κοιλάδα. Περιφορά του Επιταφίου 2011



περισσότερες φωτογραφίες παρακάτω........

Μεγάλη Παρασκευή στην Κοιλάδα. Εγκώμια του Επιταφίου 2011


Μεγάλη Παρασκευή στην Κοιλάδα. Αποκαθήλωση 2011




Μεγάλη Παρασκευή στην Κοιλάδα. Η ετοιμασία του Επιταφίου 2011



Πατήστε για περισσότερες φωτογραφίες...........


Μεγάλη Πέμπτη στην Κοιλάδα







Μεγάλη Δευτέρα στην Κοιλάδα. Η ακολουθία του Νυμφίου 2011


Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Κυριακή Ε΄των νηστειών Οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας

Η μνήμη της Οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας  γιορτάζεται την 1ην Απριλίου.


Η Οσία Μαρία η Αιγυπτία καταγόταν από την Αίγυπτο και έζησε τον 6ον αιώνα, την εποχή του αυτοκράτορα Ιουστινιανού. Στα νεανικά της χρόνια ζούσε μέσα στην ακολασία και παρέσυρε πολλούς ανθρώπους στην ηθική καταστροφή.


Όταν ήταν 12 χρονών ξέφυγε από την προσοχή των γονιών της και πήγε στην Αλεξάνδρεια, όπου επί 17 χρόνια ζούσε άσωτη ζωή. Μετά, από περιέργεια πήγε, με πολλούς άλλους προσκυνητές, στα Ιεροσόλυμα, για να παρεβρεθεί στην ύψωση του Τίμιου Σταυρού.


Όταν θέλησε να μπει στο ναό της Ανάστασης, τη μέρα που υψωνόταν ο Τίμιος Σταυρός, ένοιωσε 3 έως 4 φορές κάποιαν αόρατη δύναμη μέσα της, που την εμπόδιζε να μπει, ενώ το πλήθος έμπαινε ανεμπόδιστα.

Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Ολοκληρώθηκε η 16η εθελοντική αιμοδοσία στην Κοιλάδα

 Με πολύ μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η 16η εθελοντική αιμοδοσία   για την τράπεζα αίματος της ενορίας μας "Άγιος Λογγίνος ο Εκατόνταρχος".

Συγκεντρώσαμε 39 μονάδες αίματος.

Ένα μεγάλο Ευχαριστώ σε όλους τους εθελοντές αιμοδότες της ενορίας μας.

Ένα μεγάλο Ευχαριστώ στο κλιμάκιο της αιμοληψίας από το νοσοκομείο του Άργους.

Επίσης ευχαριστούμε τον κο Γεώργιο Στ. Λιβανό για την προσφορά των γλυκών και αναψυκτικών  προς τους εθελοντές αιμοδότες.

Δείτε φώτο παρακάτω....