Αναζήτηση σε αυτό το ιστολόγιο

Γλώσσα

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Σε σένα που αδιαφορείς για την πίστη σου...

Σε σένα  τον βαπτισμένο Ορθόδοξο Χριστιανό, σε σένα τον ενορίτη μου, σε σένα τον επισκέπτη του χωριού μου, απευθύνομαι...

Γιατί φίλε  μου προτιμάς  να πιεις  καφέ  από το να πας στην  Παράκληση της Παναγία μας;

Γιατί καλέ μου άνθρωπε προγραμματίζεις το μπάνιο σου την ώρα της Παράκλησης;

Γιατί παιδί  μου κανονίζεις να παίξεις ποδόσφαιρο ή μπάσκετ την ώρα που στην διπλανή εκκλησία προσευχόμαστε στην Παναγία μας, στην Μητέρα του κόσμου και την ευχαριστούμε για την μεγαλύτερη ευεργεσία που έγινε στο ανθρώπινο γένος;

Γιατί άνθρωπε μου από την μία   περιφρονείς την Εκκλησία, τον Χριστό, την Παναγία μας, τους Αγίου και από την άλλη λες ότι είσαι  χριστιανός, πιστεύεις και έχει και απαιτήσεις που απορρέουν από την ιδιότητα σου ως χριστιανός;

Γιατί μανάδες ευλογημένες, αφήνετε τα παιδιά σας στο σπίτι, ή στο παιχνίδι, ή στον υπολογιστή την ώρα που εσείς έρχεστε στην εκκλησία για να ψαλλετε την Παράκληση της Παναγίας μας; Τα παιδιά σας δεν πρέπει να "τραφούν" από την λατρεία της πίστεώς μας;

Γιατί αδελφέ μου δεν έρχεσαι να "γευθείς" την πληρότητα, την γαλήνη, την χαρά που προσφέρει ο Χριστός στους ταπεινούς ,  μετανοημένους και προσευχητικούς ανθρώπους.

Γιατί  Θεέ μου, γιατί δεν μπορούν όλοι οι άνθρωποι  να  νιώσουν τις μεγάλες ευεργεσίες Σου και να έρθουν ευγνώμονες  μπροστά Σου και να σε ευχαριστήσουν;   Εσένα τον μόνο αληθινό Θεό,  την Παναγία Θεοτόκο Μητέρα Σου, τους Αγίους Αγγέλους Σου και τα  πλήθη των Αγίων Σου;


Θεέ μου και Σωτήρα μου ελέησε μας.